Lázeňská léčebna Mánes  ***→ reviews

Back to the list of hotels in Karlovy Vary

Hotel ratings

9.0

Total 41 reviews

Staff:
9.2
Services:
8.9
Cleanliness:
9.4
Comfort:
8.8
Value for money:
8.5

If you have been accommodated in this hotel and if you want to add a review, please contact us by e-mail reservation@stopin-praha.cz . Don't forget to send us your name and your order number. Then we will send you a link to a form where you can fill in your review. Rating can be published only by Stopin clients.

Reviews of clients who have visited this hotel:

  • Rostislav Cibulka
    mature couple, private stay
    Štěnovice, Česká republika
    25. 07. 2010 12:41:59
    Staff:
    7
    Services:
    6
    Cleanliness:
    10
    Comfort:
    7
    Value for money:
    5
    Total score: 7.0
    • Ubytování pro samoplátce v budově Čapek je příjemné, pohodlné, čisté a plně odpovídá ceně a uváděnému standardu. Bohužel o zbytku služeb se toto říci nedá. 1. Procedury – Jako samoplátce očekávám, že budu moci aktivně ovlivnit skladbu procedur. Pro týdenní komplexní léčebný pobyt, který jsem si objednal, je uváděno 15 procedur (3 každý pracovní den). K pobytu jsme nastoupili v sobotu, ovšem lékařská prohlídka byla možná až v pondělí odpoledne, protože lékař je k dispozici jen v pondělí a v pátek. Z toho důvodu nám na 15 procedur zbyly jen čtyři dny. Lékaře jsem výslovně upozornil, že nabízené plavání nechci, protože chodím plavat pravidelně v místě svého bydliště a tedy chci nějaké "lázeňské" procedury, které si doma dopřát nemohu. Bohužel jsem stejně dostal 3 plavenky, protože by se prý jinak všech 15 procedur nestihlo. To považuji za neakceptovatelné. Kvalita ostatních poskytnutých procedur byla vyhovující. 2. Strava – I když jídla byl dostatek, jeho skladba nám nevyhovovala. Každý den je možné si vybrat z pěti obědů a pěti večeří, z nichž ale jen jedno je bezmasé a s výjimkou rýžového nákypu vařené z polotovarů (např. smažené zeleninové prsty). Po třech dnech není prakticky možné si vybrat, protože je to vždy plátek masa a brambory nebo rýže ve třech variacích. Výběr pak uzavírá nějaké smažené jídlo (bramborák, smažené filé, smažený řízek s bramborovým salátem, hranolky atd.), které by snad v lázních specializujících se na léčbu onemocnění trávicího ústrojí a metabolických chorob (nemoci jater, žlučníku a žlučových cest, žaludku, nemoci střev, cukrovka, obezita) vůbec nemělo být nabízeno. Jestliže pobyt podle popisu na webových stránkách lázní nabízí „Plnou penzi se zaměřením ke snížení nadváhy pod odborným dohledem nutričního terapeuta“, pak je skutečnost výsměchem. 3. Jídelna – Stolečky jsou určeny pro čtyři osoby, ovšem pro pohodlné stravování nabízejí prostoru pouze pro dvě osoby. Zrovna tak mezi stolky je velmi málo místa, takže pokud je u vedlejšího stolku „objemnější“ strávník, není možné se protáhnout. Na stolcích jsou plastové ubrusy. Obsluhující personál na strávníky až nepříjemně spěchá, několikrát se nám stalo, že jsme byli v polovině polévky a obsluha nám již donesla druhý chod, což vzhledem k nedostatku prostoru na stolku byl problém. Organizace stravování je nepochopitelná. Ovoce a moučníky jsou umístěny na jednom výdejním stolku, takže dříve příchozí si je samozřejmě rozeberou a do půl hodiny po otevření jídelny je vše pryč. V prvních třech dnech jsme se podivovali, že někteří okolo nás sedící strávníci mají broskev, jahody, banán nebo třeba jablečný závin a my ne. Mysleli jsme si, že zřejmě mají jiný druh stravy. Až čtvrtý den, kdy jsme do jídelny přišli již v čas otevření, jsme zjistili, že vše je k dispozici pouze pro ty, kteří přijdou dříve. To je nepřijatelné. V jídelně chybí nápojový automat s vroucí vodou pro přípravu čaje. K dispozici je pouze rychlovarná konvice, u které se pochopitelně tvoří fronta lidí čekajících na její uvolnění. Navíc se stávalo, že u konvice nebyla ve džbánku voda, a tak se čekání ještě prodlužovalo. Stejný personál roznáší jídlo, poté talíře sklízí ze stolu, následně vlhkým hadrem utírá stoly, od nichž již strávníci odešli a ihned poté stejnýma neumytýma rukama přerovnává na tácech šunku či krájený sýr. To bylo značně nechutné. Jídelna není v podstatě oddělena od kuchyně, takže veškerý hluk z kuchyně a sklízení/mytí nádobí se přenášel do jídelny. Polovina jídelny byla určena pro dětské pacienty, kterým bylo jídlo rozváženo na velkých vozících, jejichž drncání na dlažbě bylo nepříjemně hlučné. Celkový dojem z jídelny jsme měli takový, že kapacita pro příjemné stravování by měla být poloviční, než byla využívaná, protože v jídelně byl neustálý hluk, velký pohyb osob, fronty u výdejních stolů, nezbytné kličkování mezi stoly a vyhýbání se ostatním strávníkům, asi podobně jako v nemoderní malé závodní či školní jídelně. Do Léčebného domu Mánes bychom již znovu nejeli a jeho návštěvu nemůžeme doporučit nikomu, kdo se za 18 550 Kč (týdenní pobyt pro dvě osoby, procedury pro jednu osobu) nechce spokojit s průměrnými službami. Prakticky jedinou světlou stránkou byla kvalita ubytování a výhodné umístění hotelu.
  • Věra Hybnerová
    single traveler, private stay

    27. 05. 2010 16:12:14
    Staff:
    10
    Services:
    10
    Cleanliness:
    10
    Comfort:
    10
    Value for money:
    10
    Total score: 10.0
  • Svatopluk Kubín
    mature couple, private stay

    8. 05. 2010 17:26:13
    Staff:
    10
    Services:
    10
    Cleanliness:
    10
    Comfort:
    10
    Value for money:
    10
    Total score: 10.0
    • Děkujeme moc, byli jsme nad míru spokojení!!!!! Doporučujeme.
  • Bohumila Kuhnová
    other group, other stay
    Praha
    14. 04. 2010 18:49:01
    Staff:
    10
    Services:
    10
    Cleanliness:
    10
    Comfort:
    10
    Value for money:
    10
    Total score: 10.0
  • Květuše Maninová
    mature couple, private stay
    ČR
    21. 03. 2010 21:29:14
    Staff:
    10
    Services:
    10
    Cleanliness:
    10
    Comfort:
    10
    Value for money:
    10
    Total score: 10.0
    • S pobytem jsme byli spokojeni.
  • SvatoplukBýma
    single traveler, private stay

    9. 08. 2009 11:41:19
    Staff:
    9
    Services:
    9
    Cleanliness:
    9
    Comfort:
    9
    Value for money:
    9
    Total score: 9.0
  • Miloslava Grillová
    single traveler, private stay
    ČR
    8. 07. 2009 12:33:32
    Staff:
    10
    Services:
    10
    Cleanliness:
    10
    Comfort:
    10
    Value for money:
    10
    Total score: 10.0
    • Byla jsem moc spokojená, jak s přístupem personálu, tak celkovým organizačním zabezpečením pobytu - nemám co vytknout a moc se mi v léčebně líbilo.
  • anonymous
    single traveler, private stay

    2. 05. 2009 20:32:10
    Staff:
    8
    Services:
    8
    Cleanliness:
    9
    Comfort:
    8
    Value for money:
    9
    Total score: 8.4
    • Léčebna situována v příjemném a klidném prostředí, v okolí lesy a přitom do centra-na kolonádu je to cca 15 minut chůze.Ubytování v budově Čapek je vzhledem ke stáří celé léčebny velmi komfortní a příjemné. Personál léčebny i balneocentra ochotný a příjemný. Procedury dobře zorganizované v dopoledních hodinách, začínaly bez prodlení vždy na předem sjednaný čas. Jedinou výtkou by snad mohla být chybějící restaurace či bar k večernímu posezení, či jiná možnost zábavy pro případ, kdy klient nechce vyrazit na večer do města.
  • Marie Růžičková
    single traveler, private stay

    24. 04. 2009 09:21:39
    Staff:
    7
    Services:
    8
    Cleanliness:
    9
    Comfort:
    10
    Value for money:
    8
    Total score: 8.4
  • Zdeňka Šmajserová
    mature couple, private stay
    Nový Jičín
    8. 04. 2009 17:43:19
    Staff:
    9
    Services:
    10
    Cleanliness:
    10
    Comfort:
    10
    Value for money:
    7
    Total score: 9.2
total records 41
1 2 3 4 5