Hotel Bedřichov  ***→ reviews

Back to the list of hotels in Špindlerův Mlýn

Hotel ratings

9.0

Total 40 reviews

Staff:
8.9
Services:
9.0
Cleanliness:
9.4
Comfort:
8.8
Value for money:
8.9

If you have been accommodated in this hotel and if you want to add a review, please contact us by e-mail reservation@stopin-praha.cz . Don't forget to send us your name and your order number. Then we will send you a link to a form where you can fill in your review. Rating can be published only by Stopin clients.

Reviews of clients who have visited this hotel:

  • Josef
    mature couple, other stay

    31. 10. 2014 17:11:17
    Staff:
    10
    Services:
    10
    Cleanliness:
    10
    Comfort:
    10
    Value for money:
    8
    Total score: 9.6
    • Dobré služby veškerého personálu
    • Větší pozornost by se měla věnovat televizním rozvodům na hotelových pokojích (nekvalitní obraz, že se nedalo ani koukat na televizní pořady)
  • Petr
    family with older children, private stay

    19. 10. 2014 23:42:16
    Staff:
    7
    Services:
    7
    Cleanliness:
    8
    Comfort:
    7
    Value for money:
    7
    Total score: 7.2
    • Klidné prostředí, dobrý personála služby
    • V případě špatného počasí fronty na čipy ve welness.
  • Nejedli
    family with young children, private stay
    Praha-zapad Česká republika
    13. 10. 2014 13:35:06
    Staff:
    7
    Services:
    7
    Cleanliness:
    10
    Comfort:
    7
    Value for money:
    5
    Total score: 7.2
    • Cisty hotel v krasnem a klidnem miste. Vodni raj-prijemne vyziti. Hezky velky detsky koutek, baby friendly hotel.
    • Stravovani-snidane dobre,ale vecere (byli jsme jen jednou) neprilis chutne (uroven skolni jidelny,neodpovidalo urovni hotelu), uz jsme vickrat nezkouseli. Lehce zastarale zarizeni pokoje a neprakticke rozmisteni nabytku (televize umistena na psacim stole). I kdyz v nabidce byly uvedeny animacni programy pro deti-zadne takove napriklad s animatory,disco apod. jsme nenasli. Oproti konkurencnimu hotelu tedy zklamani v tomto smeru.
  • Lucie Kříhová
    mature couple, private stay

    11. 10. 2014 14:14:41
    Staff:
    9
    Services:
    9
    Cleanliness:
    10
    Comfort:
    9
    Value for money:
    10
    Total score: 9.4
    • V hotelu se nám velice líbilo,personál milý,hlavně recepční.Všude bylo čisto,sociální zařízení v naprosté čistotě,jídlo chutnalo,dostatečný výběr z menu.Naprostá spokojenost.
    • Při objednávce hotelu nám paní do telefonu říkala,že není potřeba objednávat navíc služby ...masáž,rituál ...atd.že vše stačí v den příjezdu.Bohužel v den příjezdu nebylo možné nic dalšího doobjednat,protože bylo plno.Jinak vše v pořádku.
  • Ďurina Ondřej
    single traveler, other stay

    10. 10. 2014 18:13:37
    Staff:
    10
    Services:
    5
    Cleanliness:
    10
    Comfort:
    7
    Value for money:
    6
    Total score: 7.6
  • Jana
    mature couple, private stay

    9. 10. 2014 17:10:37
    Staff:
    10
    Services:
    9
    Cleanliness:
    8
    Comfort:
    8
    Value for money:
    8
    Total score: 8.6
  • MarieBlahnikova
    mature couple, private stay

    4. 10. 2014 21:27:42
    Staff:
    9
    Services:
    9
    Cleanliness:
    9
    Comfort:
    9
    Value for money:
    7
    Total score: 8.6
    • S pobytem jsme byli velice spokojeni.
  • Aleš Dresler
    mature couple, private stay

    14. 09. 2014 11:37:09
    Staff:
    10
    Services:
    10
    Cleanliness:
    10
    Comfort:
    10
    Value for money:
    8
    Total score: 9.6
    • Dobra snidane velky vyber jidel
  • Jozef
    young couple, private stay

    14. 09. 2014 11:18:29
    Staff:
    8
    Services:
    8
    Cleanliness:
    8
    Comfort:
    8
    Value for money:
    9
    Total score: 8.2
    • - hotel je v krásném prostředí, v zimě kousek od sjezdovky, několik minut chůze do centra města, - hotel je pěkný, pokoje jsou s TV, Wifi, kvalitním sprchovým koutem,lednicí, čisté, pravidelně se uklízí, - i v případě špatného počasí máte možnost zábavy v hotelu (bazén, sauna, tenis, fitko, tělocvična atd. V horské chatě by jste se unudili k smrti, - klasické ceny za pobyt, stravu a noc jsou poměrně vysoké, ale hotel nabízí výhodné pobytové a wellness balíčky, potom je poměr kvalita a cena super, - dle mého názoru je lepší si koupit pobyt jen se snídaní a chodit na jídlo do restaurace např. hotelové u Medvěda - opravdu dobře vaří a vyberete si to, na co máte chuť a cenově to vyjde přibližně nastejno, protože pití si stejně musíte koupit,
    • - nebezpečný systém zavírání dveří do šatny u bazénu. Těžké kovové dveře se rychle a těžce dovírají, což je velice nebezpečné zejména pro děti. Bývá zvykem mít před dovřením bezpečnostní brzdu, ale zřejmě by to zvýšilo náklady a šetřit se musí...co na tom, že si nějaké dítě přivře prsty do dveří, to zřejmě hotel nezajímá, - téměř každý návštěvník bazénu měl problém s nezvyklým, složitým někdy už i nefunkčním elektronickým systémem šatních skříněk. Nevím jak probíhala veřejná zakázka, ale pravděpodobně jak už to teď u státních a zvlášť vojenských zařízeních bývá, se ze všech možných řešení se vybralo to nejlevnější, co na tom, že kvalitativně nejhorší, - bufetový systém stravování má již dlouhá léta problém s vyrovnanou nabídkou sortimentu pro zákazníky. Například jestli se podíváte na jídelní lístek a těšíte se jídlo, které by jste si rádi dali, velice pravděpodobně se Vám stane, že nepřijdete li na začátku výdeje, Váš favorit, na který jste se těšili, už prostě v nabídce nebude. Sicehlady neumřete, jídla mají ještě dost, ale už je to kompromis, musíte vzít to co ještě zbylo a nikdo nechce (nějaké uho a k tomu příloha co zbyla). Myslím, že systém kdo první přijde, ten první...není moc vhodný a nedělá hotelu dobré jméno. A vedení hotelu to ví nejen z řad rekreantů a dlouhá léta kritiku odmítá, že to z ekonomických důvodů nejde udělat, ale pokud porovnáme bufetový systém v jiných hotelech stejné cenové úrovně tak je zřejmé, že prostě může fungovat. Na snídaních například rozhodně chybí ovoce a zelenina, kvalitní uzeniny nahradily ty méně kvalitní a protože je v hotelu poměrně hodně rodin s malými dětmi, pokud si přispíte, nepočítejte s tím, že si dáte k snídani něco sladkého. V žádném případě, ale nechci tvrdit, že toho je málo, jen se nikdo bohužel není ochoten zvýšit trochu kvalitu a zaměření sortimentu.
  • Jaroslav Fišer
    mature couple, private stay

    6. 09. 2014 17:08:52
    Staff:
    9
    Services:
    9
    Cleanliness:
    10
    Comfort:
    10
    Value for money:
    10
    Total score: 9.6
    • velice pěkné prostředí, vzorná obsluha, chutné jídlo
    • nemožnost placení všech služeb na závěr pobytu na recepci, je to dnes běžné, chodit stále s penězi po celém hotelu je obtěžující
total records 40
1 2 3 4